Agencja Reklamy Arek | Mińsk Mazowiecki | Reklama, akcesoria reklamowe.
607 221 399   a_rek@tlen.pl
Agencja reklamowa Arek | Reklamy Mińsk Maz.
strony www reklama internetowa strona

Strony www, reklama internetowa

Strony www,  darmowy hosting w promocji. Najnowsze rozwiązania. Reklama internetowa.
 


∴  Agencja reklamowa Arek tworzy internetowe strony www, już od 2002 roku  (    Internet Archive )

∴   Zapewniamy indywidualną obsługę, oraz dysponujemy kompleksową ofertą.
Pomagamy w podjęciu strategicznych decyzji, aby inwestycja była maksymalnie wykorzystana.

∴  Projektujemy strony www, zgodnie z najnowszymi trendami, nowymi technologiami, oraz specjalistyczną wiedzą.
Tworzymy strony internetowe, zgodnie z oczekiwaniami użytkownika, zawsze działając na korzyść odbiorcy.

∴  Bez względu na to, czy jest to prosta wizytówka internetowa, bogata strona internetowa, czy reklama internetowa
– nasza usługa jest skuteczna i relatywnie tania. (*)


Strony www:

 

• Domeny

• Certfikat bezpieczeństwa SSL

• Hosting

• Projektowanie strony www

• Tworzenie stron internetowych

• Zamknięta wizytówka internetowa

• Edytowalna strona www, system CMS

• Audyt strony www

• Optymalizacja strony www – SEO

• Pakiety promocyjne

Reklama internetowa:

 

• Pozycjonowanie strony internetowej

• Strony satelity

• Copywriting

• Social media

• Pakiet All in One

 

 Reklamy internetowe, usługi  →

 

Hosting:

 

Darmowy hosting, Tania reklama internetowa →

Dlaczego nasz Hosting ? →

Własna medialna wizytówka biznesowa !

 Zapytaj, napisz, zamów >>  a_rek@tlen.pl <<


 

⋅ Strony www ⋅  Hosting ⋅ Reklama internetowa ⋅

Strony www. Reklama internetowa

  Jakość strony www

Wybór własnej, skutecznej strony internetowej

 

Wizytówka internetowa, lub własne strony www, to wygodny sposób komunikacji, a przy tym dobra, darmowa reklama w internecie.
Internet jest łatwo dostępnym, popularnym i skutecznym środowiskiem, w którym warto zamieszczać aktualne treści.

Wirtualny przekaz jaki dokonywany jest z pomocą własnej domeny internetowej, można porównać do tradycyjnej formy przekazu.

Każdy może udostępniać w indywidualnie wybranym zakresie, oraz w dowolny sposób.  Upraszczając, personalia można zapisać ołówkiem na skrawku kartki. Można ją przypiąć do tablicy ogłoszeniowej itp.

Jednak właściwą formą wydaje się dbałość o wizerunek, co decyduje o posługiwaniu się elegancką wizytówką, czytelną kartą biznesową, a w dalszej kolejności innymi materiałami, jak foldery, wydawnictwa.

Tak przygotowaną formę prezentacji chętnie się eksponuje, a odbiorca traktuje z należnym szacunkiem.

Jest to ważne, szczególnie w obecnym natłoku informacyjnym. Wizytówka internetowa jest więc elektronicznym odpowiednikiem tradycyjnej. Kartę biznesową, folder, album, czy nawet książkę, można porównać do rozbudowanej witryny internetowej, która posiada wiele podstron z bogatą treścią.

Do takich wartości chętnie się wraca, często sprawdzając ich aktualność.

” Strona www, wraz z indywidualnym adresem e-mail, stają się podstawowym wyznacznikiem rzetelności firmy „

Własna strona internetowa, umożliwia niemal nieograniczoną ekspozycję treści w przestrzeni publicznej.
Przy tym, jako reklama internetowa, w porównaniu do reklamy tradycyjnej, jest praktycznie najtańszym nośnikiem informacji.

Istotą posiadania własnej strony www, jest niezależność od warunków organizacyjnych i finansowych, które obligują przy zamieszczeniu informacji na gościnnych portalach informacyjnych i reklamowych.
Zamieszczenie podstawowych, lub rozszerzonych danych, wiąże się z wieloma ograniczeniami, lub koniecznością wysokich opłat.

Prawidłowym modelem promocji w internecie, jest umiejscowienie tam odnośników, odwołań do treści zawartych na własnej stronie internetowej.
Reasumując, optymalnie korzystną inwestycją jest dobrze wykonana strona www, której adres wraz innymi danymi, będzie umieszczany w sieci, jako darmowy wpis, lub płatna reklama internetowa.

Podstawowa wiedza właściciela, na temat funkcjonowania strony internetowej nie jest konieczna.
Istotnymi dla zlecenia usługi czynnikami są:

• określenie celu ( jaka informacja, gdzie ma być skierowana, jaki jest oczekiwany skutek )

• określenie funkcjonalności ( czy strona będzie pasywna, aktualizowana, itp. )

• przewidywanie stopnia widoczności i dostępu do strony ( pozycjonowanie )

• wstępne określenie budżetu

Strona internetowa, oraz usługi z nią związane, mogą funkcjonować w wielu konfiguracjach. Niektóre z nich można rozwijać.

Strona internetowa

 

• Nazwa domeny, jej dobór jest główną decyzją rzutującą na satysfakcję użytkowników.

Dobrą decyzją przy wyborze nazwy, jest jak najlepsze dopasowanie ciągu liter, do przewidywanego sposobu wyszukiwania przez użytkowników.
Jedynym polskim podmiotem rejestrującym domeny jest NASK, który udostępnia je z pośrednictwem partnerów, pobierających prowizję.
Domeny własne, już używane, lub kupione na rynku wtórnym, można transferować.

• Hosting, wraz z usługami towarzyszącymi – jest niezbędny, aby rozpocząć tworzenie strony internetowej. Hosting jest miejscem na dysku, wraz z oprogramowaniem i usługami towarzyszącymi.

Dobry hosting może być tani, ale musi mieć odpowiednie parametry. Istotne są między innymi: powierzchnia, transfer, zarządzanie treścią i dostępność usług związanych.

• Projektowanie strony www – jest zależne od warunków i narzędzi.

Projektowanie strony internetowej, to nie tylko właściwe rozmieszczenie tekstu, oraz grafiki.
Prawidłowo rozumiany design związany jest z merytoryczną poprawnością, logiką, funkcjonalnością UX Design.
Należy zwrócić uwagę, by wykonywana strona internetowa była stroną responsywną ( RWD ), lub posiadała uproszczoną wersję mobilną, w celu użytkowania na urządzeniach przenośnych.

Istotnym czynnikiem jest możliwość rekonfiguracji, modyfikacji strony.
Bardzo praktyczne i korzystne finansowo jest wykorzystywanie szablonów, oraz gotowych motywów.
Dzięki temu każdy administrator, lub użytkownik ma ułatwione zadanie i zapewnioną pomoc autorską.
Szablony i motywy obsługiwane są dzięki systemowi zarządzania treścią – CMS.
Jednak nawet płatne wersje, zawsze posiadają różne ograniczenia.
Niektóre z nich, można zrekompensować odpowiednimi wtyczkami – Plugin.

• Standardy strony www

Architektura witryny internetowej wykorzystuje zazwyczaj statyczną stronę główną,
jako element ukazujący się po wywołaniu adresu strony.
Na stronie głównej umieszczona jest podstawowa treść wizytówki,
wraz z linkami, zakładkami menu, prowadzącymi do pochodnych stron.

Takie podstrony to:
– informacje o firmie
– oferta
– galerie
– strona kontaktowa, mapa
– aktualności, blog
– formularze

Nowością, choć rzadko praktycznie uzasadnioną, jest strona typu One-Page.
Rozwiązanie typu One-Page powinno być stosowane dla stron dość ubogich w treść i grafikę.

Elementami integrującymi stronę z przestrzenią wirtualną są odniesienia, aktywne linki zwrotne do social media jak Facebook, Instagram, Twitter, Goldenline itp. , oraz portali, stron partnerskich.

Innymi elementami integrującymi są usługi Google Maps, Google Analytics, oraz zgłoszenia do wyszukiwarek internetowych.

Wykonana strona internetowa, może być przygotowana do dalszej optymalizacji treści – SEO, a co za tym idzie do lokalnego pozycjonowania strony, lub jej słów kluczowych.

Należy pamiętać, że pierwotnym czynnikiem sukcesu strony jest prędkość jej ładowania.
Nawet najbardziej wartościowe, zachwycające strony, skazane są na brak odwiedzin, jeżeli nie są wykonane prawidłowo .  Dzieje się tak, również dzięki specyfice algorytmów wyszukiwania Google, Bing, etc.

Promocja strony internetowej

 

• Audyt strony www pozwala na precyzyjne określenie czynności, niezbędnych do udoskonalenia mechanizmów i treści.

Promocja strony www o niskiej jakości, choć jest możliwa, to jednak powinna opierać się na sprawdzonych walorach. Takie działanie jest wydajne, tańsze.

Audyt strony może pomóc w podjęciu decyzji, w zakresie sposobu dalszej promocji strony w internecie.

• Reklama internetowa służy optymalnemu uwidocznieniu treści zamieszczanych w sieci.

Ma być widoczna dla tych, którzy poszukują tych, lub podobnych treści.

Truizmem jest stwierdzenie, że reklama jest niezbędna ze względu na konkurencję.

Fakt, że w przestrzeni publicznej istnieje nadmiar informacji, powoduje bardzo duże utrudnienie w przedstawieniu własnej.

Wobec tego, należy systematycznie umieszczać aktualne treści wysokiej jakości, w miejscach precyzyjnie ustalonych.

• Copywriting jest usługą tworzenia treści.

Dobry copywriting, to spełnienie oczekiwań, zadysponowanych konspektem inwestora.
Usługa winna być wykonana umiejętnie pod względem merytorycznym, oraz strukturalnym. Powinna być oparta o mechanizmy percepcji, zasady reklamy, przewidywać skutki działania, interakcje.

Innymi słowy umiejętnie napisany tekst powinien satysfakcjonować nadawcę, odbiorcę, a także uwzględniać pośredniczące w przekazie media cyfrowe.

 

Sprawdź jak i gdzie umieszczać reklamy internetowe i ogłoszenia >>

Dlaczego warto zdecydować się na nasze usługi ?

… ponieważ Reklama nie ma dla nas tajemnic, a internet jest zaledwie jej częścią.

Strony www, dobra, tania reklama internetowa

 Zapytaj, napisz, zamów >>  a_rek@tlen.pl <<

 

 

 Strona kontaktowa >

 

Strony www, reklama internetowa 23 lipca 2017

Kategorie

Agencja reklamowa Arek – Galeria

  • Zestaw karnety i pieczątka okrągła
  • Zestaw materiałów promocyjnych
  • Torebki Eco z nadrukiem
  • Torby Eco bawełniane
  • Szablon z PCV
  • Tabliczki grawerowane laserem CO2

Certyfikat FPI w serwisie Firmy.net

AREK Agencja Reklamowa Mińsk Mazowiecki

Reklama

Agencja reklamowa Arek powstała w 1988 roku w Mińsku Mazowieckim, jako pracownia reklamowa, wykonująca reklamy świetlne, tablice, szyldy, napisy, PRODUCENT KASETONÓW REKLAMOWYCH.
Dominującą branżą była reklama zewnętrzna, a szczególnie reklamy świetlne, oraz tablice reklamowe.
Wkrótce został otwarty punkt oferujący akcesoria reklamowe, oraz realizujący usługi reklamowe w Warszawie przy ul. Puławskiej.
Do dziś terenem działania pozostała Warszawa i okolice, jak Halinów, Sulejówek, ale także Łochów, Węgrów, Siedlce, Kałuszyn, Siennica, Dobre, itd.
W ciągu trzydziestu lat agencja zdobyła wielu stałych klientów, zakupiła nowoczesne urządzenia drukujące, oraz do produkcji reklamowej.
Firma reklamowa A-Rek otworzyła punkt obsługi klienta pn. Drukarnia, Studio Reklamy
w Mińsku Mazowieckim przy ul. Warszawskiej 111 / 8
Aktualna oferta agencji  – REKLAMA – obejmuje kompleksową obsługę firm, urzędów, jednostek budżetowych i indywidualnych.
Szeroka oferta usług reklamowych obejmuje różne typy reklamy, promocji firmy, a także komunikacji wizualnej.
Identyfikacja, personalizacja, promocja, przekaz komunikatu, realizowane są z pomocą oferty jak: poligrafia, gadżety reklamowe, nośniki reklamy wewnętrznej, reklama zewnętrzna, systemy wystawiennicze, ogłoszenia, reklama internetowa, strony www.
Podstawą działalności jest projektowanie, wizualizacja, kalkulacja, również sprzedaż internetowa.
Agencja reklamowa Arek wykonuje usługi reklamowe tanio, lecz nie za ” wszelką cenę „.
Oferta jest dobrej jakości, relatywnie tania, a terminy przystępne. Cena agencji reklamowej może zadowolić każdego, ponieważ cennik jest bardzo elastyczny, ponadto zawiera rabat i promocje.
30 lat doświadczenia branżowego, kreatywność, aktualna wiedza, nowoczesne możliwości – powinny zaspokoić Państwa oczekiwania.

Służymy pomocą.

Zapraszamy

P.S. Nasze sub strony www wymagają jeszcze wiele pracy, przepraszamy za niedogodności 🙂