•  Reklamy internetowe  •  Ogłoszenia w internecie  •

 

 Agencja reklamowa Arek oferuje usługi promocji firmy w internecie.

Projektujemy i wdrażamy firmowe reklamy internetowe oraz ogłoszenia różnych kategorii.

  1. pojedyncze ogłoszenia z tekstem i grafiką
  2. wizytówki NAP, umieszczenie pełnej nazwy firmy, oraz podstawowych danych na portalach, stronach internetowych
  3. wieloelementowe wizytówki: profile firmy i strony tematyczne na portalach biznesowych i społecznościowych
  4. strony satelity: pełnowymiarowe strony www, podwyższające widoczność firmy w internecie – czyli pozycjonowanie

∴  Nasza agencja świadczy usługi optymalizacji treści internetowych, pozycjonowania, oraz copywriting.


REKLAMY  INTERNETOWE


Firmowe ogłoszenia internetowe 


Reklamy internetowe w portalu dla biznesu

Reklamy internetowe w przykładzie naszej agencji Arek; w portalu biznesowo – ogłoszeniowym Firmbook

Firmbook oferuje bardzo korzystne warunki, z możliwością darmowego testowania usługi.

Zaletą jest też udostępnienie serwisu do bezpłatnego użytkowania.

Sprawdź reklamy-arek na Firmbook >>

firmbook kreator strony ogłoszenia firmy

Kompleksowa reklama firmy w internecie.

Audyt, optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej.

Kampanie reklamowe, m.in. Google Ads i Facebook Ads.

 

kompleksowa reklama firmy w internecie

 

Każdego Klienta traktujemy indywidualnie.

Pomagamy określić priorytety i wspólnie decydujemy o zakresie usługi.

 


OGŁOSZENIA, WIZYTÓWKI FIRMY W INTERNECIE

Darmowe, lub płatne

Umieszczamy profile firm, oraz ich reklamy internetowe, w wielu dedykowanych temu, wartościowych katalogach biznesowych.

Są to między innymi Aleo, Oferia, Cylex, Firmy.net

reklama internetowa firmy net reklamy w internecie

Kampanie w internecie

Reklama Adwords

reklama adwords mińsk mazowiecki reklamy arek

Więcej informacji: >>  a_rek@tlen.pl <<


Pozycjonowanie strony www, SEO

Czy reklama internetowa Adwords, czy raczej pozycjonowanie strony www w internecie będzie bardziej skuteczne ?

 

reklama internetowa czy pozycjonowanie strony www jest lepsze w internecie 

Reklama internetowa jest pojęciem ogólnie rozumianym, lecz co wiemy o pozycjonowaniu strony ?  Jak skutecznie pozycjonować stronę www, aby nie marnować pieniędzy ?

Najprostsze odpowiedzi na te pytania można znaleźć w naszym artykule  →  o reklamie internetowej, pozycjonowaniu strony www, SEO

 


Aktualności – ogłoszenia

Aktualności, zwiastuny, wpisy eksperckie 

 

ogłoszenia internetowe ogłoszenia w internecie

 

Aktualności, reklama w portalu internetowym  →


Sprawdź  PROMOCJE  Promocja na strony www >>

 


 

∴  POZYCJONOWANIE   ∴  WIDOCZNOŚĆ STRONY WWW

∴  OGŁOSZENIA INTERNETOWE


Widoczność strony internetowej Google search console

Jak zostać zauważonym w sieci ? 

 

Być zauważonym w sieci internetowej, to naturalny warunek marketingu firmowego.

Skuteczny efekt zapewnić może tylko umiejętne obwieszczenie o wykonywanym działaniu lub innych szczegółach ogłaszanej oferty.

Jeszcze do niedawna wystarczył szyld, ogłoszenie w prasie, lub marketing szeptany.

Obecnie, poza dużą różnorodnością możliwości przekazu informacyjnego, największą rolę zaczyna odgrywać internet.

Jak powszechnie wiadomo, większość informacji jest dystrybuowana w sieci internetowej, co wynika z wysokiej dostępności, oraz możliwości konfiguracji.

Przy tym należy brać pod uwagę, że ten sposób komunikacji jest obecnie najtańszym z możliwych.

 “Celem działania każdej firmy jest wypracowanie zysku materialnego lub niematerialnego.”

Zatem wszelkiego rodzaju informacje, ogłoszenia, reklama firmy, reklama produktu, powinny być publikowane w internecie.

Zaniechanie umieszczenia informacji, czy promocji w sieci, może spowodować znaczne utrudnienie w obiegu informacyjnym, a zatem wypaczyć sens działania firmy.

Społeczeństwo w większości już zauważyło rolę mediów internetowych, jednak wiele zainteresowanych jednostek nie do końca rozumie mechanizmy działania.

Wszyscy mają ten sam wyżej wymieniony cel, czyli potencjalny zysk powstały na skutek skutecznego poinformowania odbiorcy.

Czy skuteczne reklamy internetowe są możliwe ?

 

Od dawna obserwujemy sytuację przewagi podaży informacji nad popytem. Wszyscy chcą informować o wydarzeniach, reklamować swoje firmy, promować produkty, usługi itp.

Natomiast możliwości i zdolność przyswajania informacji są ograniczone. Ponadto większość społeczeństwa już nie poszukuje informacji, tylko intuicyjnie wie gdzie ich szukać.

Intuicyjne poszukiwanie informacji jest możliwe dzięki zgromadzeniu olbrzymiej ilości danych, które są przechowywane i udostępniane w usystematyzowany sposób.

Większość użytkowników internetu w Polsce korzysta z wyszukiwarki firmy Google, która kataloguje i udostępnia zbiory danych według zmiennych algorytmów.

Google, podobnie jak Bing, Yahoo, Baidu, Yandex, są przedsiębiorstwami utrzymującymi się z zamieszczania informacji, reklamy internetowej.

 


Jak mieć witrynę widoczną w wyszukiwarce ?  →

 

Różnorodność wszelkich informacji jest tak duża, że aby nie powstał chaos, muszą być one uporządkowane i precyzyjnie opisane. Istnieją odpowiednie zasady regulujące przestrzeń dystrybucji treści.

Reasumując, nie wystarczy kupić domenę, wprowadzić trochę treści na stronę, lub bezrefleksyjnie napisać ogłoszenie. Właściwy skutek można osiągnąć, czyniąc to profesjonalnie. Dzięki temu poświęcony czas oraz zainwestowane pieniądze nie pójdą na marne, a wręcz odwrotnie – umożliwią osiągnięcie celu działania.

Bez zrozumienia mechanizmów działania internetu oraz choćby podstawowej wiedzy na temat pozycjonowania treści, zamieszczenie ogłoszenia przynosi niewielki odzew.

Ogłoszenie internetowe niepoparte promocją można porównać do napisania zaproszenia dla grupy znajomych; umieszczonego w stosie innych zaproszeń. Jeśli dodatkowo leżeć będzie w zamkniętym pomieszczeniu budynku zbudowanego na uboczu – to takie zaproszenie może być niezauważone przez wiele lat.

Reklamy internetowe mają tę zaletę, że w porównaniu do innych tradycyjnych nośników są: Interaktywne, Mobilne, Uniwersalne.

W witrynie internetowej, będącej płaszczyzną informacyjną i niejako reklamą, to odbiorca ma wpływ na sposób zapoznawania się z treścią, której poszukuje. Natomiast autor może umiejętnie wyeksponować treści, ogłoszenia, które są dla niego istotne. Może je również usuwać, modyfikować, lub tworzyć kolejne, nowe. Dzięki takiej formie możliwa jest komunikacja dwustronna.

Ogłoszenia internetowe

Pozycjonowanie strony internetowej w Google

Pozycjonowanie strony www i reklamy internetowe

 

Pozycjonowanie strony www jest pojęciem, które odnosi się do zwiększenia widoczności, a również zasięgu umieszczonego ogłoszenia internetowego. Ogłoszenie internetowe przybiera różne formy.

Ogłoszeniem internetowym może być pojedynczy artykuł, który należy wypromować, a także strona internetowa produktu lub marka firmy inwestora.

Pozycjonowanie w internecie może odnieść właściwy skutek, jeżeli treść jest wartościowa, precyzyjnie opisana, oraz umieszczona w przeznaczonym do tego, właściwym miejscu.

Żadna szanująca się firma nie powinna zamieszczać nonszalancko napisanego ogłoszenia internetowego, w mało popularnym miejscu, które w dodatku posiada odmienną grupę odbiorców niż oczekiwany target.

Reklamy internetowe, własne strony satelity, lub usługi oferowane przez portale dla biznesu, bardzo pomagają w kierowaniu ruchu do głównej treści zawartej na stronie internetowej właściciela.

Skutkuje to lepszą oceną Google, czyli prawidłowym zaindeksowaniem poszukiwanych treści.

Dzięki wspomagającym stronom www – satelitom i pojedynczym linkom kierującym do strony głównej – zwiększa się popularność macierzystej strony internetowej.

Jednym z głównych czynników rankingowych wyszukiwarki Google jest ruch panujący w witrynie internetowej oraz czas spędzony na niej przez surfującego użytkownika.

Następuje więc sprzężenie zwrotne; zainteresowanie stroną poprawia jej widoczność na wyszukiwane frazy, a lepsza widoczność w wyszukiwarce powoduje wzmożony ruch.

W podsumowaniu należy zauważyć, że o każdą popularność należy dbać, by nie została zapomniana.

Zarówno u odbiorców, jak i w wyszukiwarkach, pamięć o starych informacjach ulega powolnemu zatarciu, gdyż zastępują je nowe konkurencyjne treści.

Należy więc być systematycznie aktywnym, tworząc nowe wartościowe reklamy internetowe; pojedyncze ogłoszenia, wpisy, artykuły.

To ponownie poprawia pozycjonowanie strony www w globalnej wyszukiwarce treści umieszczanych w internecie.

Jeżeli strona internetowa ma dobrą stabilną pozycję, a obsługa projektu jest przygotowana do zwiększonego ruchu, to warto zainwestować w reklamę Adwords – precyzyjne ogłoszenia w Google.


Zapytaj, napisz, zamów >>  a_rek@tlen.pl <<


 Strona kontaktowa >

 

 

 

 

 

 

 

Reklamy internetowe, ogłoszenia 23 września 2017