Ścianki reklamowe – reklama okolicznościowa reprezentująca firmę i promująca ofertę.
Ścianka reklamowa – przenośna reklama na targi, wydarzenia, akcje, a nawet stały wewnętrzny nośnik reprezentacyjny marki.


Ścianki reklamowe reklama okolicznościowa firmy promocja oferty tło fotograficzne oprawa graficzna


Składana ścianka reklamowa jest dobrze widocznym i wygodnym w użyciu nośnikiem reklamowym.
Przenośna, składana ścianka reklamowa sprawdza się doskonale jako tło do prezentacji podczas wydarzeń i uroczystości oraz jako stały nośnik reklamowy we wnętrzach.
Ścianki reklamowe są przydatne do wykonywania zdjęć, a coraz częściej służą do oprawy graficznej podczas video prezentacji i biznesowych transmisji w sieci internetowej.

ścianka reklamowa tło do zdjęć stelaż aluminiowy oprawa graficzna uroczystości lekki system tekstylny z wydrukiem reklamy

Reklama przenośna – więcej o reprezentacyjnych systemach reklamowych, które wykonaliśmy dla 2. Regionalnej Bazy Logistycznej w Warszawie.


Ścianka reklamowa – reklama przenośna, składana

Ścianka reklamowa, podobnie jak inne reklamy, pełni rolę wizytówki firmy, marki produktu, kampanii, imprezy okolicznościowej lub innego wydarzenia.
Ścianki reklamowe mają wszechstronne zastosowanie, są więc przydatne zarówno dla biznesu, jak i różnych organizacji, urzędów, ośrodków kultury itd.
Nośnik reklamy i informacji, jakim jest składana ścianka reklamowa – wystawiennicza, to niezwykle popularny system, umożliwiający stworzenie pełnowartościowego, mobilnego i funkcjonalnego stoiska.
Zaletą ścianki reklamowej jest bardzo duża powierzchnia prezentacji grafiki, w odniesieniu do gabarytów, które zajmuje po złożeniu.
Większość modeli ścianek reklamowych ma wymiary powyżej dwóch metrów wysokości oraz nie mniej niż dwa metry szerokości.
Przykładowo, ścianka reklamowa może mieć ponad 10 mkw. powierzchni reklamowej, np. wysokość 230 cm i szerokość 500 cm.

Ściankę reklamową, a więc całe stanowisko prezentacyjne – stoisko reklamowe, można transportować zwykłym samochodem osobowym.
Nasze ścianki reklamowe są standardowo wyposażone w torby do przewozu złożonego nośnika.
Do rozłożenia i szybkiego montażu ścianki reklamowej wystarczy nawet jedna osoba.

Jaki jest wybór ścianek reklamowych?

Jaki typ nośnika – ścianki reklamowej jest do wyboru?

Podstawowe rodzaje ścianek reklamowych wyróżniamy m.in. ze względu na typ konstrukcji nośnej i poszycie, służące do wydruku grafiki.
Podstawowy wybór nośników – ścianek reklamowych to:
– tekstylne ścianki reklamowe,
– ścianki POP-UP,
– ścianki teleskopowe.

Ścianki reklamowe – czym się różnią?

Ścianki tekstylne ścianki reklamowe są wykonane z rozkładanej konstrukcji aluminiowej oraz tekstylnego poszycia, tj. tkaniny poliestrowej z dedykowanym nadrukiem reklamowym, informacyjnym lub dekoracyjnym.
Wykonanie poszycia ścianki tekstylnej polega na tym, że najpierw drukujemy ploterem grafikę na tkaninie poliestrowej, a następnie zszywamy bryty materiału w formie pokrowca.
Grafika na ściankę reklamową może być wydrukowana z jednej strony pokrowca lub obustronnie, tj. dodatkowo na drugiej jego części.

Ścianki POP-UP

Wystawiennicze i reklamowe ścianki POP-UP charakteryzują się specjalną konstrukcją aluminiową, która wykonana jest tak, aby rozłożyć ją niemal automatycznie.
Aluminiowa konstrukcja jest rozkładana jednym ruchem, a na niej umieszczane są panele z tworzywa.
Panele z wydrukowaną grafiką są mocowane za pomocą taśmy magnetycznej do profili konstrukcji aluminiowej.
Inny rodzaj błyskawicznie rozkładanych ścianek POP-UP jest przystosowany do zamocowania poszycia tekstylnego z wydrukowaną grafiką.

Ścianki teleskopowe – banerowe

Ścianki teleskopowe są lekkim, regulowanym systemem napinanym.
Teleskopowe ścianki reklamowe mają możliwość regulowania szerokości i wysokości, co pozwala na dopasowanie systemu do określonych potrzeb i warunków.
Ścianki teleskopowe są składanym systemem banerowym, tj. służą do zamocowania lekkiego baneru tekstylnego na rozkładanej konstrukcji aluminiowej.
System teleskopowy jest lekki, bo waży zaledwie kilkanaście kilogramów, a jego elementy po złożeniu mieszczą się w niewielkiej torbie transportowej.

Ścianka reklamowa, wystawiennicza, targowa, to z reguły dobrze zauważalna i dominująca powierzchnia w otoczeniu.
Ważne więc, aby grafika i przekaz treści reklamowej, bądź informacyjnej, wyróżniał się korzystnie w natłoku otaczających bodźców wizualnych.

Jaka ścianka reklamowa jest najlepsza?

Wybór ścianki reklamowej nie ogranicza się wyłącznie do rodzaju nośnika, np. POP-UP, teleskopowa, tekstylna.
Wybór jest duży, ponieważ ścianki reklamowe mają różne wymiary i kształty, a dodatkowo można je komponować z innymi podobnymi nośnikami systemów wystawienniczych, jak roll’upy, trybunki, lady itd.
Ścianka reklamowa – reklama z wydrukowaną grafiką, z reguły pełni funkcję identyfikacyjną i reprezentacyjną.
Dlatego najlepszą ścianką reklamową będzie taka, której wybór jest przemyślany wszechstronnie i pod wieloma względami.
Wielkość ścianki reklamowej nie jest głównym czynnikiem, gwarantującym skuteczność przekazu i najlepszy efekt wizualny.

Ścianka reklamowa z wydrukiem grafiki

Jaką ściankę reklamową i jaki wydruk zamówić?

Najważniejsze zagadnienia, które należy rozpatrzyć, to określenie miejsca ekspozycji nośnika oraz treści eksponowanej grafiki.
Zatem niejako z góry i na zapas, trzeba przewidywać, jak będzie wyglądać wydrukowana grafika, w warunkach czasami trudnych do określenia.
Dobrym, tanim sposobem na wstępną ocenę własnych potrzeb i możliwości, jest obejrzenie oraz analiza już istniejących, np. konkurencyjnych realizacji.
Po ustaleniu własnych priorytetów oraz potrzeb, w zakresie treści reklamy i rodzaju grafiki, można rozpocząć projektowanie ścianki reklamowej.
Zamówienie ścianki reklamowej z wydrukiem reklamy jest ściśle związane z projektem graficznym.reklama projektowanie ścianki reklamowej wykonanie reklamy nośniki reklamowe

Ścianki reklamowe – reklama składana, przenośna. Systemy wystawiennicze, nośniki reklamowe.

Ścianki reklamowe – reklama, projektowanie

Umiejętne projektowanie ścianki reklamowej przebiega w dwóch podobnych do siebie płaszczyznach tworzenia.
Jedną z nich jest wygląd ścianki z wydrukowaną grafiką, a drugą płaszczyzną projektowania jest wizualizacja ścianki reklamowej w otaczającej przestrzeni.
Innymi słowy, jest to symulacja imitująca naturalny wygląd ścianki reklamowej z grafiką, a przedstawionej w otoczeniu innych przedmiotów.

Profesjonalne projektowanie ścianki reklamowej pozwala na wyraźne i czytelne przedstawienie głównej treści reklamy.
Ważne jest umieszczenie głównego tytułu lub logo w eksponowanym miejscu, w górnej części ścianki reklamowej.
Czasami ścianka reklamowa ma być raczej ozdobnym tłem, a nie reklamą, więc projektowanie ścianki reklamowej przebiega w innym kierunku.
Takie ścianki reklamowe projektujemy tak, aby wykorzystać elementy designu firmowego, użyć specyficznej kolorystyki itd., w celu stonowania całej powierzchni ścianki reklamowej.

ścianka reklamowa wystawiennicza stelaż aluminiowy lekki system tekstylny z wydrukiem reklamy

Tekstylne ścianki reklamowe – reklama reprezentacyjna, okolicznościowa.


Ścianki reklamowe – wykonanie reklamy

Popularne reklamowe systemy wystawiennicze, a w tym ścianki reklamowe bez grafiki, są produkowane w wyspecjalizowanych fabrykach.
Chociaż jest możliwe indywidualne wykonanie pojedynczych nośników reklamowych na zamówienie, to wysokie koszty usługi czynią je nieopłacalnymi.
Zatem produkowane w fabrykach całego świata elementy i zestawy są sprowadzane przez firmy dystrybucyjne i oferowane wykonawcom reklamy wizualnej.
Wykonanie ścianki reklamowej polega na odpowiednim skonfigurowaniu nośnika reklamowego oraz jego personalizacji.
Dzięki zaprojektowaniu i wizualizacji ścianki reklamowej można przystąpić do właściwego wykonania, czyli wydrukowania grafiki na ściankę reklamową.
Wykonanie ścianki reklamowej jest więc procesem złożonym i wieloetapowym.

Cena ścianki reklamowej

Jaka jest cena ścianki reklamowej?

Cena ścianki reklamowej jest zależna od wielu czynników, np. rodzaju systemu reklamowego, typu nośnika i jego rozmiarów, rodzaju druku, kosztów projektowania itd.
Koszt zamówienia spersonalizowanej ścianki reklamowej może oceniany rozmaicie, a zależnie od możliwości budżetowych nabywcy.
Najniższe ceny ścianek reklamowych rozpoczynają się już od kilkuset złotych netto, ale cena dużych ścianek reklamowych, najlepszych nośników, wraz z wydrukowaną grafiką jest znacznie wyższa.

Jednak trzeba pamiętać, że reklama ma przynosić zysk, więc lepiej na niej nie oszczędzać.
Warto wybrać najbardziej odpowiednią ściankę reklamową wraz z projektowaniem i profesjonalnym wydrukiem grafiki.
W dłuższej perspektywie jest to bardziej opłacalne niż poszukiwanie produktu o niskiej cenie.

Oferujemy Państwu profesjonalne doradztwo, pomoc w dokonaniu najlepszego wyboru oraz wykonanie spersonalizowanej reklamy na zamówienie. Zapraszamy


Tagi: identyfikacja firmy, nośniki informacji, promocja firmy, reklama okolicznościowa, reklama przenośna, reklama wewnętrzna, systemy ekspozycyjne, systemy wystawiennicze, ścianki reklamowe – reklama okolicznościowa.