Ekskluzywna złota reklama, prestiżowe złote litery, napisy w kolorze złota – wybór i możliwości.
Złoty kolor w wizerunku firmy! Złote logo.
Złota reklama, złote litery w reklamie
Ekskluzywna złota reklama, prestiżowe złote litery, napisy w kolorze złota – jakie są możliwości i jak dokonać wyboru.
Przedstawiamy na stronie
W tej publikacji nie namawiamy do zamówienia złotych napisów, nabycia złotej reklamy, ale zachęcamy do obejrzenia zdjęć i przeczytania opisów.
Celem artykułu – o reklamie w kolorze złota, złotych literach i napisach, jest wyrażenie kilku własnych spostrzeżeń, dotyczących realizacji.
Spostrzeżenia wynikające z naszego doświadczenia branżowego mogą się przydać osobom zainteresowanym, a nam ułatwić świadczenie usług reklamowych.
W artykule przedstawiamy zagadnienia:
-
-
- Reklama o złotej barwie, litery w kolorze złota – rzeczywisty obraz.
- Złote litery i złota forma reklamy – precyzyjne porównanie.
- Jaka jest złota reklama? Zalety złotych liter – korzyści wizerunkowe.
- Zalety wyboru złotej reklamy – sprecyzowany status i styl.
- Złota reklama zewnętrzna i wewnętrzna – wybór i możliwości.
- Złote litery, złota reklama zewnętrzna – jak wybierać i jakie są możliwości.
- Złota reklama wewnętrzna i złote litery – jak dokonać wyboru i jakie są możliwości.
- Złota reklama, złote litery na szybach – możliwości oklejania, druku i wyklejania liter.
- Przestrzenne złote litery na szyby i do innej reklamy.
- Reklama ze złotym podłożem – jakie są możliwości i efekty.
- Złota reklama na przedmiotach – zastosowanie na przedmiotach użytku codziennego i osobistego.
- Możliwości złotego zdobienia odzieży reklamowej – złota aplikacja techniką sitodruku i termo transferu.
- Poligrafia – druk w złotym stylu – złocone materiały reklamowe i reprezentacyjne.
- Imitacja koloru złota – możliwości – symulowanie złotego efektu.
-
Złoty kolor w wizerunku firmy!
Zapraszamy również do naszego Portfolio, aby obejrzeć więcej zdjęć i sprawdzić możliwości wykonania złotego znaku logo.
Złote logo
→
Reklama o złotej barwie, litery w kolorze złota
Złota reklama nie jest wykonana z ...
Złota reklama z reguły nie jest wykonana z metalu szlachetnego lub materiałów pozłacanych cienką warstwą złota.
Oczywiste jest natomiast, że reklamę można określić złotą, jeśli tylko powstanie wrażenie, jakby była wykonana ze złota.
Zatem, złota reklama w naszych realiach, jest tylko skojarzeniem wzrokowym, a praktycznie zamiennikiem o złotej barwie lub w kolorze złota.
Złote litery i złota forma reklamy
Czasami reklama jest w całości złota,
Czasami reklama jest w całości złota, tj. wszystkie użyte materiały są złote, ale czasem tylko litery, napisy lub znaki są złote.
Niewielka ilość złotych akcentów i przewaga innych kolorów może powodować, że reklama nie będzie już odbierana jak złota.
Indywidualne odczucia, sposób postrzegania i inne czynniki jak oświetlenie, wpływają na ocenę i sprecyzowane nazewnictwo.
Można więc założyć z góry, że zawsze będą istnieć takie sytuacje, gdy rozmawiając o jednej złotej reklamie, każdy będzie miał własne, odmienne wyobrażenie.
Przykładem jest w całości złota bryła reklamy jak kaseton, szyld, przestrzenne logo, a w kontrapunkcie do okazalej złotej grafiki umieszczonej na płaszczyźnie.
Czy duże złote logo na białej tablicy jest złotą reklamą?
Jaka jest złota reklama? Zalety złotych liter
Metaliczny kolor złota wpływa na wyobraźnię,
Metaliczny kolor złota wpływa na wyobraźnię, co jest ugruntowane w naszej tradycji, wiedzy i osobistym doświadczeniu.
Złoto kojarzy się z przepychem, a nawet blichtrem, więc jest w praktyce kontrowersyjne i dzięki temu zauważalne.
Dlatego reklama w złotym kolorze, złoty znak logo, złote litery i napisy są efektowne, ekskluzywne, prestiżowe, niecodzienne.
Złote litery i napisy błyszczą w świetle, a jeśli są matowe, to też wyróżniają się szlachetnie na pospolitym tle.
Reklama w złotych barwach zachęca, zwiększając poczucie wartości i sprawia, że zainteresowany identyfikuje się z nią.
Nie każdy może ją mieć, a też nie do każdego jest kierowana, dlatego określa pewien status, właściwe grono – grupę odbiorców lub użytkowników.
Zalety wyboru złotej reklamy
Złote logo, litery lub inna forma graficzna ...
Złote logo, litery lub inna forma graficzna złotej reklamy, stają się dobrze rozpoznawalnym znakiem marki.
Złota reklama ma własny charakter i zdecydowanie określa styl, bez względu na ocenę wrażenia estetycznego, które może być czasem niekorzystne.
Wynika z tego, że zaletą złotych liter lub innej formy złotej reklamy jest precyzja funkcjonowania – zachęca wybranych, a zniechęca innych.
Reklama w złotym kolorze i złote akcenty kolorystyczne wyróżniają się z tła i w otoczeniu.
Każdy je widzi lepiej, niż inne standardowe i dobrze wygląda wśród innych.
Taka reklama lub złote litery mogą być mniejsze, niż zazwyczaj stosowane, a efekt będzie konkurencyjny i niezwykle skuteczny.
Złota reklama zewnętrzna i wewnętrzna
Reklama zewnętrzna ma wiele ...
Reklama zewnętrzna ma wiele wspólnych cech z reklamą wewnętrzną. W obydwu typach reklamy stosowane są takie same lub podobne nośniki reklamowe.
Jednak wiele czynników sprawia, że te dwa typy reklamy różnią się i powinny być inaczej wykonane.
Na to zróżnicowanie wpływa nie tylko sposób użytkowania, ale także cele i percepcja odbiorcy.
Przykładowo, diametralnie różne są czynniki warunkujące odporność reklamy, oświetleniowe i obserwacyjne.
Zatem dobrze wykonane reklamy wewnętrzne nie zawsze sprawdzą się na zewnątrz, szczególnie gdy są złote.
W tym wypadku chodzi o odporność na warunki atmosferyczne, ale także o widoczność niezgodną z oczekiwaniami inwestora.
Podobne reklama zewnętrzna nie musi sprawdzić się w pomieszczeniu, gdyż jej konstrukcja może być nieestetyczna itd.
W zasadzie nie wiadomo czy reklamy na szybach zaliczyć do zewnętrznych, czy wewnętrznych.
Z technicznego punktu widzenia, zależy to od strony naklejania folii i grafiki reklamowej na szybie.
Złote litery, złota reklama zewnętrzna – możliwości
Producenci różnych złotych materiałów ...
Producenci różnych złotych materiałów do wytwarzania reklamy, często zastrzegają, że nie są przeznaczone do użytkowania na zewnątrz.
Choć zaopatrzenie w złote materiały do produkcji reklam jest możliwe, to wybór jest niewielki, a warunki użytkowania rygorystyczne.
Również cena materiałów w kolorze złota jest wyższa, niż standardowych, więc koszt wykonania złotej reklamy rośnie.
Najdroższe, najmniej dostępne, trudne w obróbce i wymagające dużego nakładu pracy są materiały w kolorze połyskującego złota.
Reklama o powierzchni w kolorze błyszczącego złota lub złote litery w połysku, są stosunkowo drogie, a na dodatek wymagają ostrożności w użytkowaniu i pielęgnacji.
Bardziej przydatne dla użytkownika są matowe materiały o złotym kolorze i tzw. stare złoto. Ich cena jest niższa, więc powstałe produkty również.
Do wykonania reklam zewnętrznych o złotej barwie stosujemy kompozyty aluminiowe, blachy mosiężne, winylowe folie polimerowe i lakiery proszkowe /piecowe.
Wybieramy odpowiednią technikę wykonania do przedstawionego nam projektu reklamy, a nie każda można stosować zamiennie.
Złota reklama wewnętrzna i złote litery – możliwości
Większe są możliwości zastosowania ...
Większe są możliwości zastosowania złotych materiałów do wykonania wewnętrznej reklamy, dekoracji, oznakowania, logo, różnego rodzaju liter i napisów.
Materiały do wykonania złotych wewnętrznych aplikacji są podobne do wyżej wymienionych – zewnętrznych, ale wybór jest większy.
Produkty reklamowe wykonujemy dodatkowo z wielu różnych tworzyw, w tym złotej lustrzanej płyty HIPS, oraz złotego akrylowego lustra.
Możliwe jest też stosowanie złotych lakierów, farb i folii winylowych, które są trwałe w warunkach zewnętrznych.
Często stosujemy oklejanie specjalnie wybranymi złotymi foliami lub warstwowe sklejanie materiałów, w celu uzyskania pożądanego złotego efektu.
W ten sposób wytworzone produkty byłyby mniej trwałe lub nietrwałe, będąc na zewnątrz, z powodu szkodliwego działania mrozu i promieni słonecznych.
Przykładowo, wewnątrz można zainstalować złote litery przestrzenne, wykonane ze styroduru i przyklejonym złotym licem.
Te same złote litery ze styroduru zamontowane na zewnątrz, mają niewielką żywotność.
Złota reklama, złote litery na szybach
Szyby okienne w budynkach, szklane drzwi,
Szyby okienne w budynkach, szklane drzwi, witryny, zależnie od umiejscowienia i sposobu wykonania, mogą być celem wykonania funkcjonalnej dekoracji, oznakowania lub reklamy.
Również w zależności od sposobu wykonania aplikacji, możemy je traktować, jako nośnik zewnętrzny lub wewnętrzny.
Dysponujemy złotą folią lustrzaną oraz mrożoną o lekko złotej barwie, więc używamy ich do oklejania szyb w całości lub częściowej aplikacji.
Niektóre złote folie mogą być nacinane tak, aby pojawiły się ornamenty, logo, litery, napisy, co dzieje się po usunięciu naciętej już i niepotrzebnej części.
Na niektórych foliach przeznaczonych do szyb możemy drukować wzory i reklamy, ale złoty kolor uzyskujemy wyłączne przez naklejanie liter ze złotej folii.
Złote aplikacje na szybach sprawiają dużo problemów technicznych i wizualnych.
Ważne może być, że połyskująca złota folia od spodu jest srebrna, matowa barwiona w masie jest półprzezroczysta, a przecież szyba jest dwustronna.
Właśnie fakt, że w zasadzie szyba oglądana jest z jednej i z drugiej strony powoduje wiele komplikacji, bo z zasady widok nie jest taki sam.
Przestrzenne złote litery na szyby i do innej reklamy
W złotych barwach wykonujemy ...
W złotych barwach wykonujemy różne przestrzenne emblematy, znaki logo, logotypy, napisy i pojedyncze litery.
Złote aplikacje mogą być umieszczone na szybach, witrynach, ścianach, tablicach itd.
Wybieramy i stosujemy odpowiedni rodzaj materiału, zależnie od przewidywanej wielkości liter i rodzaju podłoża służącego ekspozycji.
Złote aplikacje na szybach muszą być raczej lekkie, a więc logo, litery przestrzenne nie mogą być zbyt duże.
W tym wypadku również ciężar właściwy zastosowanego materiału ma znaczenie, więc często stosujemy złote kompozyty, zamiast litego metalu.
Możliwości wykonania i instalacji złotej reklamy na innych, stabilnych podłożach, są znacznie większe.
Duże złote aplikacje, jak logo i różne ozdobne napisy mogą być zamontowane w miejscach reprezentacyjnych i dobrze oświetlonych.
Powoduje to, że złota aplikacja doskonale się wyróżnia z tła i spełnia swoją funkcję reprezentacyjną i reklamową.
Reklama ze złotym podłożem
Co zrobić, aby zachować złoty styl ...
Co zrobić, aby zachować złoty styl aplikacji, np. reklamy, jeśli niemożliwe jest zastosowanie złotych liter i znaków graficznych?
Najlepszym rozwiązaniem problemu jest zastosowanie typowo graficznego sposobu, tj. zamiana funkcjonujących kolorów.
Jeśli z jakiejś przyczyny znaki graficzne i litery nie mogą być wykonane w złotej barwie, to rozwiązaniem jest użycie złotego tła.
Na białą ścianę instalujemy złote podłoże, np. złoty pleksiglas, tapetę itd., a na nim aplikujemy litery i inną grafikę w kolorze, który jest dostępny.
Podobnie wykonana może być reklama na szybie, tablicy, samochodzie i innych płaszczyznach.
Zasadą jest takie użycie złotych elementów na płaszczyźnie lub całkowicie złotego podłoża, aby możliwe było użycie grafiki w odmiennym kolorze.
Podłoże jako całość musi sprawiać wrażenie złotej płaszczyzny.
Efektem takiego wykonania będzie reklama, tablica, która ewidentnie jest w złotym stylu, choć główne napisy i znaki nie są wcale złote.
Złota reklama na przedmiotach
Złote motywy, znaki graficzne,
Złote motywy, znaki graficzne, emblematy, logo, logotypy, litery, napisy i reklamy można zastosować na wielu przedmiotach użytku codziennego.
Złota reklama może być wyklejona na samochodzie lub innym pojeździe, obudowie urządzenia, meblach i sprzęcie użytkowym.
Złote reklamy mogą funkcjonować też na drobnych przedmiotach biurowych i osobistego użytku, w tym również na upominkach.
Reklama w złotym stylu i złote zdobienie mogą być wykonane na odzieży i tekstyliach.
Często spotykane jest złote zdobienie poligraficznych materiałów reklamowych, np. wizytówki, teczki ofertowe, foldery, zaproszenia i im podobne.
Możliwości złotego zdobienia odzieży reklamowej
Dość rzadko odzież jest szyta ...
Dość rzadko odzież jest szyta ze złotej tkaniny, dlatego odpowiednie zdobienie może nadać jej złoty styl.
Odzież reklamowa dla pracowników firmy, przeznaczona na upominki itd. jest kupowana przez nas u producentów i dystrybutorów, a następnie zdobiona.
Poza tradycyjnym zdobieniem reklamowym, kolorowymi nadrukami, wykonujemy również złote aplikacje na odzieży i tekstyliach.
Wśród wielu technik zdobienia, których używamy do wykonania różnych nadruków, nie jest możliwy bezpośredni cyfrowy nadruk złotą farbą (DTG).
Stosujemy natomiast złote farby plastizolowe /sitodrukowe oraz złotą folię termo transferową.
Najczęściej wykonujemy złote nadruki na koszulkach reklamowych, czapeczkach, chustach i torbach.
Do wykonania zdobienia – motywów graficznych, napisów i reklamy o niewielkim nakładzie, używamy złotej folii metalicznej.
Sitodruk złotą farbą plastizolową możliwy jest dopiero przy większych ilościach odzieży w serii.
Poligrafia – druk w złotym stylu
Każda złota reklama wizualna ...
Każda złota reklama wizualna może mieć swoje odzwierciedlenie w drukowanych materiałach promocyjnych i reprezentacyjnych.
Stylistyka użyta w materiałach poligraficznych powinna nawiązywać do innych, już zastosowanych form reklamy i wydawnictwa.
Niemożliwe jest dokładne odwzorowanie innych form ze względów technicznych, zatem ogólny design materiałów poligraficznych powinien być wyłącznie nawiązaniem do nich.
Warto też zauważyć, że kolor złota jest specjalną barwą, używaną w różnych nietypowych sytuacjach, np. dla podkreślenia pewnej wyjątkowości i rangi.
Dlatego zastosowanie złocenia, złoty design materiałów poligraficznych ma rację bytu nawet dla tych, którzy na co dzień nie używają złotych kolorów.
Poligrafia jest dziedziną obejmującą druk zarówno niskonakładowy, jak też wysokonakładowy, a od rodzaju zależy technika drukowania.
Z kolei nie każda technika drukowania pozwala na użycie złotej farby.
Złoty design produktów poligraficznych uzyskujemy, wybierając technikę poligraficzną odpowiednią do ilości i rodzaju zamówionych materiałów.
Imitacja koloru złota – możliwości
W rozwiązaniach graficznych ...
W rozwiązaniach graficznych często stosowane jest naśladowanie złotego koloru, w wyniku czego powstaje mniej lub bardziej udana imitacja.
Symulowanie koloru złota jest zabiegiem graficznym, zastępującym użycie złotej barwy, która ma przecież niepowtarzalną charakterystykę optyczną.
Autentyczna złocona /złota powierzchnia oglądana w ruchu i pod różnymi kątami, ma zmienny odcień i połysk. Jej wygląd jest dynamicznie zmienny.
Imitacja złotego koloru musi zastąpić specyficzny światłocień i zmianę tonu barwy, tak aby sprawiała wrażenie autentycznego koloru złotego.
Graficzna imitacja złotego koloru powstaje przez zestawienie ze sobą wielu specjalnie dobranych barw i właściwych kształtów.
Przekonująca graficzna imitacja złotego koloru jest dość trudna do uzyskania, przy użyciu standardowego, barwnego druku.
Możliwości wydrukowania przekonującej imitacji złota na płaszczyźnie są dość ograniczone.
Jednak znaczne są korzyści wynikające z drukowania symulowanego złotego koloru.
Zapraszamy do naszego Portfolio, aby obejrzeć więcej zdjęć i sprawdzić możliwości wykonania złotego znaku logo.
Złote logo →
Zapraszamy Państwa do współpracy i służymy pomocą. >> biuro@reklamy-arek.pl <<
Złota reklama, złote litery – możliwości, sposoby wykonania, użytkowanie.