Agencja Reklamy Arek | Mińsk Mazowiecki | Reklama, akcesoria reklamowe.
607 221 399   a_rek@tlen.pl
Agencja reklamowa Arek | Reklamy Mińsk Maz.

Reklama zewnętrzna

· Reklama zewnętrzna

   Agencja reklamowa Arek oferuje reklamy zewnętrzne, stosowane w zależności od Wyboru, czyli: potrzeby, możliwości, celu ekspozycji.

∴ Reklama zewnętrzna, czyli dokładnie reklama wizualna, jest to informacja, umieszczona na stosownym nośniku.

∴ Zależnie od sposobu ekspozycji, może to być: reklama na budynku, reklama wolno stojąca, reklama na ogrodzeniach, obiektach codziennego użytku, lub reklama na pojazdach.

∴ Zależnie od celu, ekspozycja może być dedykowana jako: informacja, oznakowanie lokalu, reklama firmy – marki, produktu, lub usługi.


⋅ Reklama wolno stojąca ⋅ Reklama na obiektach ⋅ Reklama na pojazdach ⋅ Reklama świetlna ⋅


· Reklama wolnostojąca

 

  •  Billboardy
  •  Tablice reklamowe
  •  Szyldy firmowe
  •  Tablice urzędowe
  •  Tabliczki na słupku
  •  Tablice informacyjne
  •  Tablice kierunkowe
  •  Znaki drogowe
  •  Flagi, maszty
  •  Totemy
  •  Witacze
  •  Pylony
  •  Potykacze
  •  Stojaki
  •  Ścianki
  •  Reklamy świetlne:
  •  | kasetony
  •  | pylony
  •  Konstrukcje reklamowe

· Reklama na obiektach

 

  •   Szyldy
  •  | szyldy z blachy
  •  | szyldy z Dibondu
  •  | szyldy z PCV
  •  | szyldy z pleksi ( plexiglas )
  •  Szyldy emaliowane
  •  Tablice urzędowe
  •  Billboardy na ścianę
  •  Tablice reklamowe
  •  Plansze reklamowe
  •  Tabliczki
  •  Tabliczki informacyjne
  •  Tabliczki kierunkowe
  •  Ramki zatrzaskowe OWZ
  •  Litery przestrzenne
  •  | litery z plexi
  •  | litery z PCV
  •  | litery z Dibondu
  •  | litery ze styroduru
  •  Litery 3D, podświetlane LED
  •  Kasetony reklamowe
  •  Kasetony podświetlane
  •  | Kasetony z wymienną grafiką
  •  Kasetony z Dibondu
  •  Kasetony ultra cienkie / slim
  •  Plafony reklamowe ścienne
  •  Otoki reklamowe
  •  Reklama na szyby
  •  Wyklejanie szyb
  •  Reklamy w witrynach
  •  Naklejki na obiekty
  •  Naklejki chodnikowe, na asfalt, beton

· Reklama uniwersalna

 

  •  Banery
  •  Siatki reklamowe
  •  Transparenty tekstylne
  •  Flagi
  •  Napisy reklamowe
  •  Napisy informacyjne
  •  Napisy dekoracyjne
  •  Znaki, logo
  •  Plakaty
  •  Nalepki
  •  Naklejki
  •  Litery z folii samoprzylepnej
  •  Litery przestrzenne
  •  Reklama świetlna
  •  Wyświetlacze LED
  •  | wyświetlacze tekstowe LED
  •  | wyświetlacze graficzne LED

 

· Reklama na pojazdach

 

  •  Reklama na samochodach
  •  | reklamy na samochodach osobowych
  •  | reklamy na samochodach dostawczych
  •  | reklamy na samochodach ciężarowych
  •  | reklamy na autobusach
  •  Reklama na przyczepach
  •  Grafika na kabinę ciągnika TIR
  •  Oklejanie samochodów firmowych
  •  Folie samochodowe, spersonalizowany nadruk
  •  Naklejki na samochód
  •  Naklejki na motocykl.

Pomagamy wybrać skuteczną reklamę


Zapytaj, napisz, zamów >>  a_rek@tlen.pl <<

 Wykonujemy nie tylko: litery, naklejki, szyldy, tablice reklamowe, billboardy, reklamy świetlne, reklamy na samochodach – wybór reklamy jest znacznie bogatszy.

Cennik reklamy >

 

reklama zewnętrzna pracownia reklamy minsk maz

Wybór dobrej reklamy – Sprawdź wszystkie możliwości

 

 Jaka jest najlepsza reklama zewnętrzna

 

Reklama zewnętrzna należy do kategorii: reklama wizualna. Jest ona ważnym, skutecznym środkiem przekazu informacji.

Skuteczność reklamy zewnętrznej, w szczególności opiera się na ogromnych możliwościach ekspozycji w przestrzeni publicznej. Oczywistym faktem jest, że powinna być to reklama profesjonalna.

Dobrze wykonana reklama zewnętrzna, powinna być:

• widoczna – nie tylko wielkość, kąt ustawienia, ale też aktywność otoczenia, inne reklamy, mają istotne znaczenie

• czytelna graficznie

• zrozumiała w treści

• przyciągająca wzrok, interesująca

• zapadająca w pamięć, podświadomość

Istotą wykonania dobrego przekazu jest to, że nie może być on przeładowany treścią.

Reklama zewnętrzna jest odmienna w sposobie odbioru, od reklamy prasowej, czy internetowej.

W przeciwieństwie do reklamy prasowej, internetowej – reklamy zewnętrzne, najczęściej nie są czytane, tylko raczej bywają zauważane.

Na przykład, rozpatrując skuteczność przydrożnego billboardu należy uznać, że jeśli kierowca zwróci uwagę na treść, to będzie miał zaledwie kilka sekund na jej ocenę.

Przeważnie nie jest to nawet ocena, analiza treści, tylko podświadome zapamiętanie, lub odrzucenie informacji. Pasażer ma trochę więcej czasu, ale mechanizm działa podobnie.

Przekaz informacyjny takiego billboardu powinien być maksymalnie ograniczony, do podstawowych, niezbędnych informacji. Wszelkie dłuższe opisy, lub wieloelementowe grafiki, z góry skazane są na brak odbioru, a zatem są nieskuteczne.

Najlepszym sposobem jest promowanie marki, produktu, kampanii, za pomocą odpowiedniego punktu odniesienia, który pozwoli odbiorcy rozszerzyć swoją wiedzę na interesujący go temat, w dogodnym dla niego czasie.

” Odbiorca reklamy musi mieć komfort odszukania informacji „

Najlepszym sposobem jest szczególne wyeksponowanie adresu strony www promowanej treści, co pozwala na zachowanie ciągłości przekazu.

Promocja marki, adresu strony internetowej daje możliwość kolejnych interakcji. Następstwem jest powielenie informacji – reklama szeptana, lub powrót do zapamiętanej informacji, szczególnie na zasadzie skojarzenia z podobną informacją w przestrzeni medialnej.

Przykładem mogą być billboardy supermarketów.
Tablice Castoramy, Carrefour, itd. mają za zadanie ułatwienie sprzedaży wszystkich produktów, choć na plakacie promuje się tylko jeden.
Reguła polega na tym, że przez bardzo krótki okres eksponuje się jeden tani produkt, a potem systematycznie kolejne.

Pozwala to wzbudzić ciekawość, nie nuży zainteresowanych, oraz nieustannie przypomina o szerokich możliwościach pozostałej oferty.

Na billboardach pokazane są: wyraźne zdjęcie, duża cena, zachęcające hasło i charakterystyczne logo firmy.

To często wystarczy, aby spowodować kolejne reakcje. Następujący bieg zdarzeń nie jest oczywiście pozbawiony kolejnych bodźców, wyartykułowanych przez nośniki reklamowe.

Dobra reklama zewnętrzna

 

Dobra reklama zewnętrzna nie jest droga, ani tania. To nie koszt czyni reklamę wartościową, tylko dobór środków.

Billboardy, przydrożne tablice reklamowe, mniejsze szyldy, a ostatnio wszechobecne winylowe banery niezbyt wysokiej jakości, to tylko część możliwości promocyjnych.

Banery reklamowe, które wiszą !! na ogrodzeniach, są raczej antyreklamą właściciela, często wzbudzają niechęć.

Są tak tanie, że każdy może sobie pozwolić na tak zwaną inwestycję, o którą potem nie dba.

Dość nonszalancko traktowane są potykacze, stojaki, plansze reklamowe, drobne tablice, czy tabliczki.

Natomiast szanowane są reklamy na samochodach. Każdy właściciel pojazdu jest szczególnie wyczulony na treść, jakość i trwałość reklamy.

Można zaobserwować regułę, że im bliżej strategicznego centrum inwestora, tym bardziej wzrasta dbałość o wizerunek. Nie chodzi tu tylko o ekskluzywne pylony, litery przestrzenne, eleganckie kasetony reklamowe, czy inne reklamy świetlne. Coraz częściej nawet tablice informacyjne, tablice kierunkowe, napisy, znaki, są wykonywane z dobrych jakościowo surowców, o dużej estetyce.

Kolejna kategoria, to reklama na szyby, obecnie nie są to napisy reklamowe ze zwykłej naklejki. Wyklejanie szyb jest często przemyślane i stosowane z umiarem. Ostatnio najmodniejsze są aplikacje z folii mrożonej ( tzw. szronionej ). Efekt mrożonego szkła pozwala uzyskać wrażenie prestiżu, szczególnie gdy nie jest to w pełni oklejona szyba, a zastosowany elegancki wzór. Przy okazji zapewnia intymność i nie absorbuje dużo światła.

#Mała Galeria – Reklama zewnętrzna

Odpowiednie reklamy we właściwym miejscu


Zapytaj, napisz, zamów >>  a_rek@tlen.pl <<

 

 

 Strona kontaktowa >

 

Reklama zewnętrzna 23 lipca 2017

Kategorie

Agencja reklamowa Arek – Galeria

  • Zestaw materiałów promocyjnych
  • Tabliczki grawerowane laserem CO2
  • Szablon z PCV
  • Torby Eco bawełniane
  • Zestaw karnety i pieczątka okrągła
  • Torebki Eco z nadrukiem

Certyfikat FPI w serwisie Firmy.net

AREK Agencja Reklamowa Mińsk Mazowiecki

Reklama

Agencja reklamowa Arek powstała w 1988 roku w Mińsku Mazowieckim, jako pracownia reklamowa, wykonująca reklamy świetlne, tablice, szyldy, napisy, PRODUCENT KASETONÓW REKLAMOWYCH.
Dominującą branżą była reklama zewnętrzna, a szczególnie reklamy świetlne, oraz tablice reklamowe.
Wkrótce został otwarty punkt oferujący akcesoria reklamowe, oraz realizujący usługi reklamowe w Warszawie przy ul. Puławskiej.
Do dziś terenem działania pozostała Warszawa i okolice, jak Halinów, Sulejówek, ale także Łochów, Węgrów, Siedlce, Kałuszyn, Siennica, Dobre, itd.
W ciągu trzydziestu lat agencja zdobyła wielu stałych klientów, zakupiła nowoczesne urządzenia drukujące, oraz do produkcji reklamowej.
Firma reklamowa A-Rek otworzyła punkt obsługi klienta pn. Drukarnia, Studio Reklamy
w Mińsku Mazowieckim przy ul. Warszawskiej 111 / 8
Aktualna oferta agencji  – REKLAMA – obejmuje kompleksową obsługę firm, urzędów, jednostek budżetowych i indywidualnych.
Szeroka oferta usług reklamowych obejmuje różne typy reklamy, promocji firmy, a także komunikacji wizualnej.
Identyfikacja, personalizacja, promocja, przekaz komunikatu, realizowane są z pomocą oferty jak: poligrafia, gadżety reklamowe, nośniki reklamy wewnętrznej, reklama zewnętrzna, systemy wystawiennicze, ogłoszenia, reklama internetowa, strony www.
Podstawą działalności jest projektowanie, wizualizacja, kalkulacja, również sprzedaż internetowa.
Agencja reklamowa Arek wykonuje usługi reklamowe tanio, lecz nie za ” wszelką cenę „.
Oferta jest dobrej jakości, relatywnie tania, a terminy przystępne. Cena agencji reklamowej może zadowolić każdego, ponieważ cennik jest bardzo elastyczny, ponadto zawiera rabat i promocje.
30 lat doświadczenia branżowego, kreatywność, aktualna wiedza, nowoczesne możliwości – powinny zaspokoić Państwa oczekiwania.

Służymy pomocą.

Zapraszamy

P.S. Nasze sub strony www wymagają jeszcze wiele pracy, przepraszamy za niedogodności 🙂